Wednesday 12 September 2007

Τηλεγραφικά γιατί μόλις πιάσανε τα παυσίπονα.

  • Πήγα διακοπές και πέρασα σπαθάτα (κυριολεκτικά, αγόρασα ένα ξίφος και το ονομάσαμε Μπόμπ. )
  • Γύρισα και δεν μου πολυάρεσε που πήγα στη δουλειά...
  • Πόνεσε ο φρονιμίτης μου και πήγα στο γιατρό
  • Γνωματευση: Ελα την άλλη βδομάδα να τους βγάλουμε όλους.

Οπερ και εγένετο. Η φιλενάς σας ομοιάζει με τον Κέρμιτ τον Βάτραχο και την βγάζει πέρα μόνο με γενναιόδωρες ποσότητες υδροκοδόνης. Γιάμ γιάμ. Θα περάσει όμως κι αυτό και τότε... ντουγρού για νέες περιπέτειες!

6 comments:

Σοφία said...

Περαστικά φιλενάς! Και για τους φρονιμήτες ξέρεις τι λένε, ε; Χρειάζεται να τρως μαλακό και κρύο φαγητό - δηλαδή ρίξτο στα παγωτά μέχρι να υποχωρήσει το πρήξιμο :-)))))

Σοφία said...

Επίσης: μεγειά το σπαθί!

Φαίδρα said...

Το τι παγωτό έχω φάει λέμε δε περιγράφεται!!

seaina said...

Don't worry έχω βγάλει 3 από τους 4 σχεδόν ταυτοχρόνως και επέζησα.
Εγώ το είχα ρίξει στο γιαούρτι .. βουνό τα κεσεδάκια ..
Κουράγιο!

Klearchos said...

Μικρός είχα σιδεράκια και αναγκάστικα και τους έβγαλα όλους... Δεν είχαν εμφανιστεί ακόμα και ο "χειρούργος" οδοντίατρος φορούσε μία άσπρη ποδιά και μετά την επέμβαση έμοιαζε σαν χασάπης μετά από σφάξιμο αμνοεριφίου...

Klearchos said...

Πως πάει το δόντι;