Monday 24 May 2010

Κι άλλα γεννέθλια.

Σαν σήμερα, πρίν από 141 χρόνια γεννήθηκε η βασίλισσα Βικτωρία.

Οταν ακούω Βικτωρία μου έρχονται στο μυαλό κρινολίνα, κορσέδες, κουαρτέτα εγχόρδων, μυθιστορήματα της Μπάρμπαρα Κάρτλαντ. Και σκάλες με επιχρυσωμένες κουπαστές.

Και χωρίς πολλή προσπάθεια, η γερμανική σειρά "Πριγκίπησσα Σίσσι", με τη Ρόμι Σνάιντερ, που είναι η Αυστροουγγρική απάντηση στο θέμα. Στην Ελλάδα την είδαμε με ελληνικούς υπότιτλους στο γαλλικό overdub. Μεγαλείο. Εδώ αν θέλω μπορώ να την παραγγείλω στο Netflix με αγγλικούς υπότιτλους στο γερμανικό original.

Αχ, αναμνήσεις..

3 comments:

!sweety! said...

Εγώ πάλι όταν ακούω Βικτώρια...γυρνάω για να δω ποιος με φώναξε!Ok,είναι πολύ λίγα τα άτομα που με φωνάζουν με το βαφτιστικό μου αλλά anyway...
Αχ,πριγκίπισσα Σίσσυ!Απ' τις πολύ αγαπημένες μου σειρές!ΠΟλύ θα ήθελα να ζούσα σε εκείνη την εποχή...:)Λατρεύω κυριολεκτικά το 19ο αιώνα!

P.S.Εγκυκλοπαιδικά,η βασίλισσα Βικτώρια της Αγγλίας έπασχε από αιμορροφιλία.

Σοφία said...

Εγώ όταν ακούω Βικτώρια μου έρχεται στο μυαλό ο Παπακωνσταντίνου!

Φαίδρα said...

Χαχα, Σοφία, εμένα πάλι τίποτε δεν μου θυμίζει τον Παπακωνσταντίνου, εκτός ίσως από τον ίδιο τον Παπακωνσταντίνου!

sweety καλωσήρθες! Σχετικά με την αιμορροφιλία, οι μισοί γαλαζοαίματοι πάσχουν αφού παντρεύονται ο ένας τον άλλον!