Monday 7 May 2007

Πάλι η Σοφία φταίει..


..Που μου πέταξε το μπαλίδιον. Δεν το πετάω σε κανένα, είπαμε, είμαι πάντα η τελευταία που τα τσιμπάει αυτά..



~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Να μήν έχω έννοιες για τίποτα

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το ξυπνητήρι μου τις καθημερινές, το φώς του ήλιου σουκού και αργίες

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Το Σάββατο ήμουν σε ένα πάρτι Cinco de Mayo..

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Μακάρι νά'ξερα. Μάλλον αυθορμητισμός

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Τα αφήνω όλα για την τελευταία στιγμή..

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε αυτά που λέμε "honest mistakes".

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Δεν έχω μόνιμες ταυτίσεις.

8. Ποιοί είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Ο ξάδερφός μου ο Μ.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
San Antonio, Texas και Nottingham. Μαγικές πόλεις!

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
J.R.R. Tolkien, Tom Robbins, Douglas Adams

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Την αισιοδοξία

12. … και σε μια γυναίκα;
Επίσης.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Αντόνιο Βιβάλντι, Ορλάντο Λάσο

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δε σφυρίζω ποτέ στο ντούς, μόνο τραγουδάω. Το "Ο Διγενής Ψυχομαχεί", συγκεκριμένα.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Αμάντα, το κορίτσι της γής. Τόμ Ρόμπινς.

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Καμία. Περίεργο, ε?

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Μποτιτσέλι, Βερμέερ.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Πράσινο

19. Ποιά θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Να είμαι εδώ που είμαι με μηδενικές απώλειες.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Το χειμώνα πίνω λικέρ καρπών. Amaretto, Frangelico, τέτοια. Και φυσικά Port. Το καλοκαίρι Margaritas, Sangria ή Mojito.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν έμεινα στο επιθυμητό μου βάρος μέχρι σήμερα, αν και το είχα κάποτε φτάσει.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τον ξερολισμό.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Διαβάζω, βλέπω σινεμά, παίζω Second Life και κάνω ξιφασκία και γκόλφ.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να πεθάνω χωρίς να έχω "χτίσει" κάτι

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Οταν η αλήθεια κάνει τα πράγματα χειρότερα.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου.

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Σε βαθιά γεράματα ή στον ύπνο μου. Δε φοβάμαι το θάνατο. Τον πόνο φοβάμαι.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Αν είναι άντρας ή γυναίκα. Και τα νούμερα του λότο όμως δεν θάταν άσχημα!

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Εχω βρεθεί και σε καλύτερη..

4 comments:

Klearchos said...

"Ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου."

Θα συμφωνήσω απόλυτα!!
χαχαχα

Φαίδρα said...

Θα μπορούσα να απαντήσω, αλλά δεν το κάνω.-

Σοφία said...

Πάλι εγώ φταίω, ε;

Αχ βαχ... Eίμαι μια αδικημένη νέα :-(

Φαίδρα said...

Eίσαι και φαίνεσαι!