Monday 14 May 2007

Speaking of mojitos..


Χτές πήγα για μπιλιάρδο. Είχα να παίξω κανένα δίμηνο και ήμουν πιο σκουριασμένη από πηρούνι που το ξέρασε ο Κορινθιακός. Αλλά το joint δεν είναι κανένα καταγώγι και τα τραπέζια τα πετύχαμε με καινούργιες τσόχες, το οποίο εκανε τα σωστά σωστότερα και τα χάλια καλύτερα να μήν πώ.

Είπα λοιπόν να παραγγείλω ενα mojito μιας και ο συνδυασμός λάιμ και μέντας εκείνη τη στιγμή μου φάνηκε καλή ιδέα. Μου το φέρνει λοιπόν η σερβιτόρα, και τί να δώ, είχε στουμπώσει την κορυφή του ποτηριού με τουλάχιστον μια χούφτα φρέσκιας μέντας.

Το οποίο μεν εδωκε φανταστική γεύση στο πιοτί, αλλά μετά από λίγο όταν άρχισαν να λιώνουν τα παγάκια, αρχισε να μαραίνεται και να την ρουφάω με το καλαμάκι.

Σουρωτήρι κανείς;

9 comments:

Klearchos said...

"πιο σκουριασμένη από πηρούνι που το ξέρασε ο Κορινθιακός"

Κάπου πρέπει να την έχεις δει αυτήν την εικόνα... Δεν μπορεί να την έβγαλες από το μυαλό σου...

Σοφία said...

Χαχαχαχα κι εγώ την ίδια σκέψη με τον Κλέαρχο έκανα!

Ωραίο πράγμα τα μοχίτος - μου έβαλες ιδέες τώρα, έχω και τα υλικά πρόχειρα... Μήπως να πάω να φτιάξω ένα;

Φαίδρα said...

Κι όμως. Ολα τα καλοκαίρια που πέρασα στις παραλίες του Κορινθιακού, πολλά μας ξέρασε, πηρούνια όμως όχι.

Σοφία να το φτιάξεις, είναι καλοκαιρινότατο και δροσερότατο!

Klearchos said...

Η αλήθεια είναι ότι τα πηρούνια είναι ανοξείδωτα και δεν σκουριάζουν, οπότε υπέθεσα ότι θα είχες βρει κάποτε κανένα παμπάλαιο... ;)

Φαίδρα said...

Eξαρτάται από το υλικό. Μου έχει τύχει να πιάσει σκουριά πηρούνι μόνο και μόνο επειδή έμεινε βρεγμένο μερικές μέρες. Υπάρχουν και μαχαιροπήρουνα που δεν είναι ανοξείδωτα, πχ ασημένια κλπ.

seaina said...

Αχχ Μοχίτος ... όταν λέω ότι ήρθε το καλοκαίρι!!! Σε πείσμα του καιρού!

Klearchos said...

Πάλι θες να σου χτυπήσω καμπανάκι; Τι γίνεται;

Σοφία said...

Μήπως πήγε για κάμπινγκ τελικά;

Φαίδρααααααα είσαι διακοπές καλέ???

Φαίδρα said...

Σούς. Εχουμε κι εμείς τριήμερο και στη δουλειά έπεσε "τα κεφάλια μέσα" αυτήν την εβδομάδα!

Θα επανέλθω μόλις συνέλθουμε δε από το φαινόμενο ΝΒΑ!!