Sunday 29 April 2007

Πράγματα που γυαλίζουν.

Η σπάθη μου όταν βγήκα άνοιγμα στον αντίπαλό μου και του την έχωσα σβίιιιν! στη βάση της μάσκας. Επιτέλους, όλο εγώ σκοτωνόμουν σήμερα!

Το 7 σίδερο καθώς έστειλε μια μπαλιά 100 μέτρα όλα στον αέρα, ή οποία έσκασε με χάρη στο γκαζόν πλάι στο σημαιάκι. Πλίφ! Χαρές και πανηγύρια.

Τα καινούργια μου γιαλιά καθώς τα βάζω μέσα στη θήκη τους για να βγάλω τα γυαλιά ηλίου (που δε γυαλίζουν)..

Γιατί, όπως προείπε το μετεωρολογικό (και ο Κλέαρχος), τρελλή λιακάδα σήμερα - γιέ. Πέρασα όλη τη μέρα έξω, αρνούμενη να γίνω άλλη μία στατιστική των ορδών που χαρακτηρίζονται ως couch potatoes, που δεν βλέπει παραπέρα από τον τηλεοπτικό δέκτη και το μενού της πιτσαρίας, και που δεν έχει ρε παιδί μου χόμπι πέρα από το να βλέπει αθλητικά με τις ώρες. Thanks, but no thanks.

Κάτι τέτοιες μέρες μου θυμίζουν πόσο μα πόσο χρειάζομαι πραγματικές διακοπές. Εχω να κάνω από το 2004 και αρχίζω να κλατάρω. Αν όλα πάνε καλά, προβλέπεται αναχώρησις (όχι για Ελλάδα, δυστυχώς) την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου. Fingers crossed.

7 comments:

Άκης Καπράνος said...

Πλοφ!

Όντως, τρία χρόνια είναι πολύς καιρός.

Σοφία said...

Επιτέλους σας είδε ήλιος :-)

Να τις οργανώσεις τις διακοπές γιατί πραγματικά χρειάζονται, και τρία χρόνια είναι όντως πάρα πολλά.

Klearchos said...

Έκανα ήδη αίτηση για την Ε.Μ.Υ.!

Φαίδρα said...

Με το καλό!

Να μας πειτε παρακαλώ τί θα κάνει τέλος Μαΐου, γιατί θελουμε να πάμε κάμπινγκ!

seaina said...

Κουράγιο και don't worry! Υπάρχουν και χειρότερα!
Φιλιά και καλό μήνα!

Klearchos said...

Νομίζω ότι έχει πιάσει λιακάδα για τα καλά εκεί, γιατί έχεις μέρες να γράψεις...

Φαίδρα said...

Γράφω όταν κάτι μου κινήσει το ενδιαφέρον να γράψω γι'αυτό - χώρια που έχει πέσει δουλίτσα τελευταία.. αφού όπως σχολίασα κάπου, τον Μάη στο σουπερμάρκετ τον έπιασα!