Thursday 26 April 2007

Μπορεί να νομίζετε πως έχω μανία με τον καιρό.


Αλλά δεν έιναι ακριβώς έτσι. Η αλήθεια είναι ότι εδώ στην πόλη που ζώ ο καιρός είναι απλά απρόβλεπτος. Κουκουρούκου. Οτινάναι. Ιδίως άνοιξη και φθινόπωρο είναι λες και έπεσα στα σκληρά ναρκωτικά ένα πράγμα. Τη Δευτέρα θες να βάλεις το πεδιλάκι και το σκέφτεσαι επειδή δεν έχεις κάνει ακόμα πεντικιούρ αυτή τη σαιζόν, και την Τετάρτη απλώνεις το χέρι και διαλέγεις τη μπότα με το γουναρικό γιατί αλλιώς θα βγάλεις κρυοπάγημα.

Για μερικούς είναι ανυπόφορο. Για μένα είναι απλά διασκεδαστικό.

Είναι και πρακτικό σύν τοις άλλοις. Για παράδειγμα, ρούχα και παπούτσια στο σπίτι μου δεν ξεχωρίζονται σε καλοκαιρινά και χειμωνιάτικα, είναι όλα μαζί πακέτο. Μόνο μερικά χοντρά χοντρά πουλόβερ και το μεγάλο παλτό ξεχωρίζουν, μιας και τα βάζω στην ναφθαλίνη. Ολα τα άλλα είναι υποψήφια προς φόρεσιν τουλάχιστον 9 από τους 12 μήνες το χρόνο, οπότε γιατί να ζορίζομαι και να ανεβοκατεβάζω ρούχα απο κρεμάστρες σε ντουλάπια και τούμπαλιν, όπως κάνει η κυρία μητέρα μου εν Ελλάδι;

Συν τοις άλλοις, το ομιλείν δια τον καιρόν είναι δείγμα καλών τρόπων. Μη χέσω.

Θα ακολουθήσει μεσαιωνική ποίηση, σχετική με τον καιρό κι αυτή, σε προσεχή καταχώρηση. (Αυτό μας δείχνει ότι οι άνθρωποι στον μεσαίωνα παρόλο που έτρωγαν με τα χέρια, είχαν την φήμη των άπλυτων και γενικώς ζούσαν με την πιό σκληροπυρηνική θρησκεία αγκαζέ, είχαν τουλάχιστον καλούς τρόπους! )

9 comments:

Derek said...

ρε γμτ θα σκάσω
πες μου σε ποια πόλη μένεις

ξέρω ότι είναι κάπου εδώ κοντά γιατί μόνο στα πέριξ λέμε ευχαριστώ στους οδηγούς στα λεωφορεία αλλά πού όμως?

Φαίδρα said...

Σορι, δεν πρόκειται. Νόμος απαράβατος.

Derek said...

'συ ξέρεις

Σοφία said...

Κι εμείς λέμε ευχαριστώ στους οδηγούς ;-)

Klearchos said...

Εγώ προσωπικά έχω λύσει την απορία μου, αλλά σέβομαι την επιθυμία σου...

Φαίδρα said...

Γιαυτό έβαλες υποψηφιότητα να γίνεις ο προσωπικός μου μετεωρολόγος; :p

Σοφία said...

Εγώ που το βρήκα, κερδίζω τίποτα;
Ή επειδή είπα τρία δεν πιάνεται κανένα;

Φαίδρα said...

Tι το περασατε κυρία μου, Multiple Choice?

Σοφία said...

Δεν κερδίζω τίποτα, ε;