Sunday 18 February 2007

5 παντελώς άχρηστες πληροφορίες για τον εαυτό μου


(Συνήθως σιχαίνομαι να μπλογκάρω για τον εαυτό μου, αλλά μου κόλλησε το τάγκ στο κούτελο και δεν βγαίνει με τίποτε. Γιαυτό θα είμαι σύντομη και όχι και πολύ περιεκτική).

-Εχω παίξει στο Ροδον μπροστά σε καμιά χιλιάρα κόσμο. Δυο φορές.

-Κάνω αναγεννησιακή ξιφασκία σχεδόν έναν χρόνο. Εξακολουθώ να θεωρώ τον εαυτό μου αρχάρια, αλλά προοδεύω.

-Δεν μαγειρεύω σχεδόν ποτέ με συνταγές. Ανοίγω το ψυγείο και τα ντουλάπια μου, βλέπω τι έχω και πράττω αναλόγως. 9 φορές στις 10 αυτό που θα φτιάξω τρώγεται.

-Δεν έχω δίπλωμα οδήγησης αν και βρίσκομαι στην τρίτη δεκαετία της ζωής μου και δεν σκοπεύω να αποκτήσω.

-Δεν έχω ζήσει ποτέ σε τόπο που να μήν έχει κοντά του πολλά νερά. Είτε θα είμαι δίπλα στη θάλασσα, είται θα περικυκλώνομαι από ποτάμια. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, να βρίσκομαι διαρκώς σε τόπους με διαρκές μποτιλιάρισμα, αλλά τί να κάνουμε;

5 comments:

George said...

καλές οι αποκαλύψεις, μόνο να το ρόδον τι είναι;

Σοφία said...

Κι εγώ το ίδιο θέλω να ρωτήσω. Όπως επίσης και τι διαφορά έχει η αναγεννησιακή ξιφασκία από την κανονική.

Φαίδρα said...

1) Το Ροδον είναι το Ροδον Live στο κέντρο της Αθήνας. Για χρόνια, πρίν ανοίξου άλλοι παρόομοιοι χώροι ήταν Ο κλειστός συναυλιακός χώρος της πρωτεύουσας.
2) Η σύγχρονη ξιφασκία προϋποθέτει ότι κινείσαι μόνο μπρός και πίσω, ενώ η αναγεννησιακή επιτρέπει και πλάγια και διαγώνια βήματα.

Σοφία said...

Άκου τι μαθαίνει κανείς!

Να υποθέσω ότι η αναγεννησιακή είναι πιο δύσκολη; Ή συμβαίνει το αντίστροφο;

Φαίδρα said...

Είναι τόσο διαφορετικές τόσο οι τεχνικές όσο και οι τύποι των ξιφων που χρησιμοποιούνται, που δεν μπορείς να πείς πως το ένα είναι δυσκολότερο από το άλλο.