Friday 9 February 2007

Φωτογραφίες




Πρίν μερικά χρόνια, μια αλυσίδα καταστάσεων (μια συναυλία, ένας κολλητός κι ένας υποψήφιος γκόμενος, σε συνδιασμό με την αγιάτρευτή μου περιέργεια) με έβαλαν σε ένα αεροσκάφος της EasyJet (από αυτά που πληρώνεις μια περιουσία για να φάς μισό μπισκότο μέσα στο αεροπλάνο) και με προσγείωσαν στο καταθλιπτικότερο αεροδρόμιο της Αγγλίας, το Luton. Από εκεί, μια το τρένο και μιά το αυτοκίνητο, με πήρε και με πήγε σε διάφορα μέρη.


Πήρα και τη φωτογραφική μηχανή μαζί μου, μια Olympus του μπαμπά μου που κάποιος του την είχε χαρίσει και ο ίδιος δεν τη χρησιμοποιούσε, μικρή, να χωράει στη βαλίτσα μου.

Μπήκα στο αυτοκίνητο των φίλων μου και ξεκινήσαμε. Εγώ τότε δεν ήξερα τι θα πεί αγγλική εξοχή. Τα χρώματα με γονάτισαν, κι ας ήταν χειμώνας. Ομως, στην μηχανή είχα ασπρόμαυρο φίλμ. Κέντα!

Ε, δεν πειράζει, είπα. Μια χαρά θα βγούνε κι έτσι. Κι όντως, μιά χαρά βγήκανε.

8 comments:

Σοφία said...

Μαυρίλα όμως, ε;
Ή μήπως είναι ασπρόμαυρες;

Φαίδρα said...

Ασπρόμαυρες είναι καλέ!!

(Τις έγχρωμες τις τράβηξα αποκλειστικά μέσα στην πάμπ, αλλά δεν είναι για δημόσια χρήση!)

George said...

μήπως και δύο τρομάρες μαζί; ;-)

Φαίδρα said...

Ωραίο πρώτο σχόλιο!

Τί έχουν δηλαδή οι φώτο και σε τρόμαξαν;

George said...

Με συγχωρείς για την αγένεια. Την καλησπέρα μου λοιπόν. Βέβαια για τις φωτογραφίες δεν νομίζω οτι πρέπει να σχολιάσω. Εκτός του ότι είναι ασπρόμαυρες νομίζω πως είναι και λίγο κουνημένες και λίγο υπερφωτισμένες και λίγο ..... Με συγχωρείς για την αυστηρή κριτική μου, μα νομίζω οτι πολλές φορές μπορεί να μας βελτιώσει. Είμαι βέβαιος οτι οι άλλες θα είναι καλύτερες. Και πάλι την καλησπέρα μου.

Φαίδρα said...

Ξέρεις, δεν έγραψα το πιό σημαντικό. Οι φωτογραφίες αυτές τραβήχτηκαν μέσα από αυτοκίνητο εν κινήσει.

Αμα δεν με κουνάνε, βγάζω σταθερότερες!

George said...

Ελπίζω να δούμε συντόμως και τις ακούνητες.

Σοφία said...

Χα χα εμένα πάντως μ' αρέσουν που είναι τραβηγμένες εν κινήσει, κι ας είναι κουνημένες. Όπως λέει και η κολλητή μου, η φωτογραφία δεν είναι έργο τέχνης, είναι αποτύπωση της στιγμής.

Πάντως είναι τραγικό το ότι μου φάνηκαν φυσιολογικές παρόλο που είναι ασπρόμαυρες. Δε μου κάνει πλέον καμία εντύπωση η μαυρίλα του Αγγλικού χειμωνιάτικου τοπίου...