Sunday 25 February 2007

Κρατήσου σε φόρμα.


Σίγουρα όχι με Φλώρα και εντελώς σίγουρα όχι με Πάστα Φλώρα.

Γενικά κάνω μια προσπάθεια να προσέχω τη διατροφή μου. Ιδίως όταν τρώω σπίτι μου, όπου μπορώ να ελέγχω τί μπαίναι στην κατσαρόλα και στο πιάτο μου, και πόσο.

Σήμερα λοιπόν γύρισα από την ξιφασκία χαρωπή αλλά και εξαντλημένη. Ο διάδρομος της πολυκατοικίας μύριζε πίτσα, αλλά αντιστάθηκα στον πειρασμό να παραγγείλω και να ξεμπερδεύω. Ετσι έφτιαξα μια σαλατούλα, κι αν πεινάσω θα φτιάξω κι άλλη:

Ενα μπώλ χοντροκομμένες πρασινάδες: μαρούλι, ραντίτσιο, ρόκα, ότι έχετε ευχαρίστηση.
Τυρί τριμμένο, μοτσαρέλλα, ή παρμεζάνα ή άλλο κίτρινο, μια-δυο χούφτες.
Μια χούφτα κουκουνάρι (πανάκριβο το άτιμο)
Μια δυο τσιμπιές σχοινόπρασο
Αλάτι, πιπέρι.
Λάδι grapeseed (βρίσκω πως η απουσία έντονης γεύσης το δένει καλύτερα από οτι θα έκανε το ελαιόλαδο).

Σερβίρετε με φρυγανισμένο ψωμί του τόστ ή ότι άλλο άσπρο ψωμί έχετε. Μη γουρουνιάσετε μετά!

6 comments:

Σοφία said...

Ωραία ακούγεται αυτή η σαλάτα. Την τρως πριν ή μετά την πίτσα;

Φαίδρα said...

Τσαμπα ρε το έγραψα το γουρούνιασμα disclaimer?

Δεν θα φάω πίτσα. Ισως λίγο παγωτό και μια σταλίτσα πόρτ, αν και έχει ψιλοανέβει η θερμοκρασία.

Σοφία said...

Κοίτα, κι εγώ αν είχα παγωτό, σιγά που θα έτρωγα πίτσα :-p

Klearchos said...

Εγώ θα πρότεινα κάτι παχυντικό για την σαλάτα σου:

Λάδι, βαλσάμικο, μουστάρδα και μέλι... Τα βάζουμε όλα μαζί σε ένα μπρίκι, τα βράζουμε ελάχιστα (κυρίως για να λιώσει λίγο το μέλι), μετά τα ανακατεύουμε (εγώ χρησιμοποιώ το μηχάνημα του φραπέ) et voile!!

Για τα κουκουνάρια συμφωνώ και εγώ προσωπικά τα βάζω παντού, ακόμα και στην χωριάτικη!! (Μελέτες λένε ότι τα κουκουνάρια μειώνουν την όρεξη)

Φαίδρα said...

Kλέαρχε, αυτό που μόλις μου είπες, το παίρνω σε βαζάκι! Honey mustard vinaigrette! Πολύ νόστιμο, αλλά συνήθως το βάζω στη σαλάτα μαζι με άσπρο τυρί αντί για κίτρινο, και μαζί με κρουτόν αντί για ψωμί στο πλάι.

Klearchos said...

Αλήθεια; πουλιέται στο εμπόριο; Κρίμα δεν πρόλαβα να κατοχυρώσω το μυστικό!! ;Ρ Για το τυρί θα έλεγα ότι προτιμώ κίτρινο με αυτή την σάλτσα, για τα κρουτόν συμφωνώ (με γεύση σκόρδου ακόμα καλύτερα)